niedziela, 23 lutego 2014

Floral

Dziś będzie troszkę więcej portretów niż zwykle, jakieś te zdjęcia bardziej nieudane niż zwykle. Znowu możecie zaobserwować folkową inspirację, tak bardzo lubię takie wzory. Nigdy nie lubiłam połączenia zielonego z żółtym. Może dlatego, że flaga mojego miasta (tak mieszkam na wsi, ale miasto jest bardzo blisko i spędzam tam dużo czasu, więc jest moje ;p) ma właśnie takie barwy  (w ogóle jest dużo takich flag ;p). Dalej się do tego nie przekonałam, ale nie ma już tragedii. Podobnie miałam z zielonym i niebieskim i łazienkami z przełomu XX i XXI wieku.  Zastanawialiście się kiedyś nad symboliką ubioru? Jeśli widzicie kogoś pierwszy raz to oceniacie go po ubiorze?
sukienka - sh (h&m)
kurtka - sh
chustka - vintage
melonik - terranova
torebka - sh
buty - deichmann

10 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo ładnie, dziewczęco ... :)
    Zawsze chciałam nosić kapelusze, ale niestety nie pasują mi za bardzo i na zakupie jednego się skończyło :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Co do oceniania po wyglądzie, stroju itp, to chyba zawsze tak robimy, chcąc nie chcąc.
    Bo i strój jednak dużo o nas mówi, często pokazuje nasz gust, przynależność do subkultury, grupy społecznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że taka chusta jest rzeczą, która bardzo dobrze podkreśla Twoją urodę i wyglądasz po prostu naturalnie. A najważniejsze, że Ty się dobrze czujesz w tym, co nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się dobór kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się połączenie sukienki i kurtki, tworzą idealne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie; bardzo kobieco

    OdpowiedzUsuń
  7. 35 yr old Speech Pathologist Dorian Mapston, hailing from Picton enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Urban exploration. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ferrari 400 Superamerica. sprawdz ten link tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń